".PHP_EOL; $headers .= "From: ABIWAY ".PHP_EOL; $headers .= "MIME-Version: 1.0".PHP_EOL; $headers .= "Content-type: text/html; charset=utf-8".PHP_EOL; $wybor_1 = $_POST['wybor_1']; $name = $_POST['name']; $name_organization = $_POST['name_organization']; $wybor_2 = $_POST['wybor_2']; if($wybor_2==""){$wybor_2 = "brak wskazania";} else if($wybor_2==1){$wybor_2 = "1 - 5";} else if($wybor_2==2){$wybor_2 = "6 - 10";} else if($wybor_2==3){$wybor_2 = "11 - 20";} else if($wybor_2==4){$wybor_2 = "21 - 40";} else if($wybor_2==5){$wybor_2 = "powyżej 40";} $address = $_POST['address']; $phone = $_POST['phone']; $email = $_POST['email']; $your_message = $_POST['your_message']; $email_odbiorcy = "firma@abiway.pl"; $mail_to= $email_odbiorcy; $mail_subject= "Wiadomosc wyslana ze strony WWW.ABIWAY.PL"; //Wiadomo¶ć najczę¶ciej jest generowana przed wywołaniem funkcji $mail_body = "Wiadomość z serwisu ABIWAY"; $mail_body .= "Temat: ".$wybor_1."

Treść:\n".$your_message."

"."Nadawca: $name

Email nadawcy: $email

Telefon nadawcy: $phone

Firma: $name_organization

Liczba komórek organizacyjnych: $wybor_2

Adres: $address
"; $mail_body .= ""; mail($mail_to,$mail_subject,$mail_body, $headers); $komunikat.="
Wiadomość została wysłana do ABIWAY.
"; if($_POST['wyslij_kopie_wiadomosci']=="10") { $mail_to= $email; $mail_subject= "Kopia wiadomosci do ABIWAY.pl"; mail($mail_to,$mail_subject,$mail_body, $headers); $komunikat.="
Kopia wiadomości została wysłana do nadawcy.
"; } $komunikat.="
Dziękujemy
"; } else { $komunikat="
Nie wysłano wiadomości, błędny wynik mnożenia.
"; } return $komunikat; } ?>  ABIWAY 2.7 | Profesjonalny system wspierający Inspektorów Ochrony Danych

Profesjonalne i zaawansowane oprogramowanie dla IOD

Szczegółowy wykaz funkcji

ABIWAY posiada zaimplementowane funkcjonalności wymienione poniżej.

  • 1. Organizacja
  • Stworzenie struktury odpowiadającej za administrowanie obszarem ochrony danych osobowych w organizacji o różnej wielkości wraz z przypisaniem szeregu uprawnień w systemie.
  • 2. Rejestr zbiorów
  • Prowadzenie rejestru zbiorów danych osobowych.
  • 3. Zgłoszenia do GIODO
  • Tworzenie zgłoszeń zbiorów danych osobowych do GIODO.
  • 4. Rejestr systemów
  • Prowadzenie rejestru programów i systemów informatycznych przetwarzających dane osobowe.
  • 5. Rejestr upoważnień
  • Prowadzenie rejestru upoważnień do przetwarzania danych osobowych wraz z możliwością drukowania upoważnień.
  • 6. Rejestr identyfikatorów
  • Prowadzenie rejestru wykorzystywanych identyfikatorów w systemach informatycznych z krzyżową kontrolą z rejestrem upoważnień.
  • 7. Rerjestr udostępnień
  • Prowadzenie rejestru udostępnień danych osobowych.
  • 8. Rejestr odbiorców
  • Prowadzenie rejestru odbiorców danych osobowych.
  • 9. Rejestr podmiotów upoważnianych
  • Prowadzenie rejestru podmiotów upoważnianych do przetwarzania danych osobowych.
  • 10. Rejestr stanowisk
  • Prowadzenie rejestru stanowisk.
  • 11. Rejestr komórek organizacyjnych
  • Prowadzenie rejestru komórek organizacyjnych.
  • 12. Rejestr lokalizacji
  • Prowadzenie rejestru lokalizacji, w których funkcjonuje organizacja.
  • 13. Rejestr miejsc przetwarzania
  • Prowadzenie rejestru pomieszczeń, w których przetwarza się dane osobowe z przypisywaniem informacji o zbiorach, które są w nich przetwarzane.
  • 14. Rejestr zabezpieczeń
  • Prowadzenie rejestru zabezpieczeń powiązanych ze zgłoszeniami zbiorów do GIODO.
  • 15. Biblioteka dokumentów
  • Tworzenie biblioteki dokumentów udostępnianych np. pracownikom organizacji.
  • 16. Zgłaszanie incydentów
  • Zgłaszanie zdarzeń oraz incydentów bezpieczeństwa informacji.
  • 17. Workflow
  • Workflow obiegu wniosków (dwustopniowa autoryzacja ABI/ASI, możliwość cofania zgłoszeń do poprawy).
  • 18. PDF
  • Drukowanie wniosków oraz upoważnień do PDF oraz edycja szablonu.
  • 19. Zarządzanie użytkownikami
  • Prowadzenie rejestru użytkowników systemu i precyzyjne zarządzanie ich uprawnieniami.
  • 20. System logowania zdarzeń
  • Podgląd zdarzeń (log systemowy z informacjami na temat korzystania z systemu).
  • 21. Active Directory
  • Umożliwia import użytkowników z pliku XLS oraz integrację systemu uwierzytelniania z usługą katalogową Active Directory.
  • 22. Rejestr umów powierzenia
  • Umożliwia tworzenie rejestru umów powierzenia danych osobowych.
  • 23. Rejestr sprzeciwów
  • Umożliwia tworzenie rejestru informacji o sprzeciwach dotyczących przetwarzania danych osobowych.
  • 24. Rejestr szkoleń
  • Umożliwia tworzenie rejestru szkoleń oraz rejestru osób przeszkolonych.
  • 25. Rejestr sprawdzeń i sprawozdania
  • Umożliwia tworzenie planów sprawdzeń, dodawania wyników sprawdzeń oraz generowanie sprawozdań.
  • 26.Rejestr zobowiązań
  • Umożliwia tworzenie rejestru zobowiązań.

Zobacz również ANALYZER Collect & Analysis

ANALYZER

Jeśli szukasz oprogramowania, które pomoże Tobie zarządzać ryzykiem, przeprowadzać identyfikację i klasyfikację aktywów (ISO 27001), przeprowadzać analizy wpływu na biznes (BIA), zbierać dane, oceniać i analizować oraz generować raporty zapoznaj się z ANALYZER Collect & Analysis.

ANALYZER

Skontaktuj się z nami!

Kontakt

Zapoznaj się z systemem testując go samodzielnie lub w asyście konsultanta. Prześlij informacje korzystając z formularza.

Wyślij informacje