Tworzymy narzędzia wspierające bezpieczeństwo informacji

Sprawdź jak korzystać z ANALYZER'a

Oprogramowanie ANALYZER C&A

  • image1

    Praca w sieci

    Oprogramowanie jest sieciową aplikacją bazodanową, dostępną dla użytkowników z poziomu przeglądarki internetowej. Danemu użytkownikowi możesz przydzielić określone uprawnienia w ramach przyjętego modelu zarządzania danymi.

  • image2

    Wspiera dowolną analizę

    Z ANALYZER C& A możesz stworzyć dostosowany formularz sieciowy, za pomocą którego zbierzesz żądane dane zgodne z wykorzystywaną przez organizację metodą np. analizy ryzyka, analizy wpływu (BIA), samooceny.

  • image3

    Rejestr danych

    Wspólnie z innymi użytkownikami można w sposób sieciowy zbierać dane do rejestru, oceniać je i analizować.

Wspiera utrzymanie systemów zarządzania ISO/IEC

  • system zarządzania ryzykiem (ISO 31000),
  • system zarządzania jakością (ISO 9001),
  • system zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISO/IEC 27001),
  • system przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym,
  • system zarządzania ciągłością działania (BS 25999, ISO 22301).
ISO 27001

Przykładowe obszary wykorzystania

  • Zbieranie i kolekcjonowanie danych w uporządkowanych rejestrach, w organizacjach rozproszonych.
  • Przeprowadzanie procesów analizy ryzyka utraty bezpieczeństwa informacji - w ramach ISO 27001.
  • Przeprowadzanie procesów analizy ryzyka operacyjnego.
  • Przeprowadzanie analiz wpływu na biznes (BIA) - w ramach ISO 22301.
  • Inwentaryzacja i klasyfikacja aktywów - w ramach systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji.
  • Klasyfikacja informacji - w  ramach systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.
  • Zbierania informacji o incydentach.
  • Wykonywanie samoceny.

Zainteresowane podmioty

  • Urzędy administracji państwowej
  • Przedsiębiorstwa
  • Placówki świadczeń zdrowotnych
  • Banki

Dla kogo?

  • Administratorzy Bezpieczeństwa Informacji
  • Pełnomocnicy systemów zarządzania
  • Konsultanci
  • Analitycy

Oprogramowanie ANALYZER C&A posiada następujące cechy:

  • działa w sieci, uruchamiany przez większość wykorzystywanych przeglądarek internetowych (zalecany FireFox),
  • może korzystać z usługi Active Directory w celu uwierzytelniania użytkowników (nie trzeba pamiętać dodatkowych loginów i haseł dostępu),
  • pozwala w sposób sieciowy (z udziałem wielu użytkowników) tworzyć dowolny rejestr danych,
  • umożliwia tworzenie formularzy do wprowadzania danych wejściowych oraz wyliczania danych wyjściowych,
  • umożliwia zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami w zależności od odpowiedzialności organizacyjnej,
  • umożliwia tworzenie workflow obiegu zbieranych danych, wykorzystując grupy i uprawnienia do postępowania z danymi,
  • umożliwia tworzenie zadań aktywnych w określonym przedziale czasu,
  • umożliwia automatyczną analizę ilościową zebranych danych (w postaci wykresów),
  • umożliwia tworzenie kryteriów oceny danych,
  • umożliwia generowanie dostosowanych raportów (wybrane dane wejściowe i wyjściowe oraz sortowanie w oparciu o dowolną daną we/wy),
  • umożliwia tworzenie dostosowanych baz danych informacji (również poprzez import z pliku zewnętrznego), które mogą stanowić dodatkowe podpowiedzi dla użytkowników,
  • umożliwia przeprowadzanie różnych analiz na potrzeby SZBI np. analizy ryzyka (RA), analizy wpływu na biznes (BIA), klasyfikacji informacji (IC).

Wykaz zaimplementowanych funkcji

ANALYZER C&A posiada zaimplementowane funkcjonalności wymienione poniżej.

  • 1. Konfiguracja
  • Umożliwia korzystanie z usługi Active Directory w celu uwierzytelniania użytkowników. Umożliwia podgląd zdarzeń.
  • 2. Zadania - zbieranie danych
  • Umożliwia tworzenie zadań aktywnych w określonym przedziale czasu, w ramach których raportują użytkownicy.
  • 3. Użytkownicy
  • Zarządzanie użytkownikami, grupami i ich uprawnieniami w celu zbierania i analizowania danych.
  • 4. Zarządzalny workflow
  • Wprowadzenie sposobu selekcji danych i wspieranie procesu podejmowania decyzji.
  • 5. Edytor formularzy
  • Umożliwia tworzenie wielu formularzy wykorzystywanych do zbierania danych wejściowych (w oparciu o liczby, skale) oraz generowania danych wyjściowych (w oparciu o skrypty przeliczające dane wejściowe)
  • 6. Bazy danych
  • Wspomagają osoby wypełniające udostępnione formularze.
  • 7. Analiza automatyczna
  • Narzędzie do ilościowej analizy i oceny zebranych danych.
  • 8. Kryteria oceny
  • Umożliwia tworzenie kryteriów oceny danych i przypisywania ich do danej we/wy.
  • 9. Raporty
  • Tworzenie dopasowanych raportów.

Zasada wykorzystania ANALYZER C&A

ANALYZER C&A

Demo

Testowanie systemu

W celu uzyskania dostępu do wersji demonstracyjnej systemu ANALYZER C&A realizowana jest procedura opisana poniżej. Jej głównym celem jest identyfikacja konkretnych potrzeb oraz określenie, czy oprogramowanie je zaspokaja.

Procedura uzyskiwania dostępu do wersji demonstaracyjnej oprogramowania
  • 1. Przesłanie informacji kontaktowych w celu zainicjowania procedury tutaj.
  • 2. Określanie potrzeb - w rozmowie telefonicznej z konsultantem określane są potrzeby oraz możliwości ich zaspokojenia.
  • 3. Przesłanie danych dostępowych do wersji demo oprogramowania.
  • 4. Testowanie.
  • 5. Zamknięcie dostępu do wersji demo oraz podsumowanie procesu - oferta sprzedaży.

Zobacz również oprogramowanie wspierające ABI

ABIWAY

Jeśli szukasz narzędzia, które pomoże Tobie w realizacji obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji zapoznaj się z naszym produktem.

Dowiedź się więcej