".PHP_EOL; $headers .= "From: ABIWAY ".PHP_EOL; $headers .= "MIME-Version: 1.0".PHP_EOL; $headers .= "Content-type: text/html; charset=utf-8".PHP_EOL; $wybor_1 = $_POST['wybor_1']; $name = $_POST['name']; $name_organization = $_POST['name_organization']; $wybor_2 = $_POST['wybor_2']; if($wybor_2==""){$wybor_2 = "brak wskazania";} else if($wybor_2==1){$wybor_2 = "1 - 5";} else if($wybor_2==2){$wybor_2 = "6 - 10";} else if($wybor_2==3){$wybor_2 = "11 - 20";} else if($wybor_2==4){$wybor_2 = "21 - 40";} else if($wybor_2==5){$wybor_2 = "powyżej 40";} $address = $_POST['address']; $phone = $_POST['phone']; $email = $_POST['email']; $your_message = $_POST['your_message']; $email_odbiorcy = "firma@abiway.pl"; $mail_to= $email_odbiorcy; $mail_subject= "Wiadomosc wyslana ze strony WWW.ABIWAY.PL"; //Wiadomo¶ć najczę¶ciej jest generowana przed wywołaniem funkcji $mail_body = "Wiadomość z serwisu ABIWAY"; $mail_body .= "Temat: ".$wybor_1."

Treść:\n".$your_message."

"."Nadawca: $name

Email nadawcy: $email

Telefon nadawcy: $phone

Firma: $name_organization

Liczba komórek organizacyjnych: $wybor_2

Adres: $address
"; $mail_body .= ""; mail($mail_to,$mail_subject,$mail_body, $headers); $komunikat.="
Wiadomość została wysłana do ABIWAY.
"; if($_POST['wyslij_kopie_wiadomosci']=="10") { $mail_to= $email; $mail_subject= "Kopia wiadomosci do ABIWAY.pl"; mail($mail_to,$mail_subject,$mail_body, $headers); $komunikat.="
Kopia wiadomości została wysłana do nadawcy.
"; } $komunikat.="
Dziękujemy
"; } else { $komunikat="
Nie wysłano wiadomości, błędny wynik mnożenia.
"; } return $komunikat; } ?>  ABIWAY 2.7 | Profesjonalny system wspierający Inspektorów Ochrony Danych

Profesjonalne i zaawansowane oprogramowanie dla IOD



Rejestr zmian systemu ABIWAY

Wersja 2.7 (01.2017)
  • Umożliwia prowadzenie rejestru informacji oraz dokumentów potwierdzających zobowiązanie do zachowania w poufności informacji.
  • W ramach rejestru zobowiązań istnieje możliwość załączania plików np. skanów zobowiązań do zachowania poufności lub innych dokumentów.
  • Rejestr zobowiązań zintegrowano z procesem wydawania upoważnień - system podpowiada czy osoba figuruje w rejestrze zobowiązań.
Wersja 2.61 (12.2016)
  • Wprowadzono drobne modyfikacje i ulepszenia w kodzie.
Wersja 2.6 (10.2016)
  • Zarządzanie sprawdzeniami oraz sprawozdaniami - wprowadzono funkcjonalność generowania planu sprawdzeń oraz sprawozdania do formatu docx.
Wersja 2.5.1 (04.2016)
  • Zarządzanie upoważnieniami - wprowadzono funkcjonalność generowania wniosków na podstawie wniosków zgłoszonych wcześniej (kopiowanie wniosków przyspieszające edycję).
  • Zarządzanie upoważnieniami - rozbudowano formularz zgłoszenia wniosków o checkbox'y dla przetwarzania zbiorów w postaci elektronicznej.
  • Zarządzanie upoważnieniami - ABI uzyskuje automatyczną informację w trakcie rozważania wniosku, czy osoba upoważniana znajduje się w rejestrze osób przeszkolonych.
Wersja 2.5 (08.2015)
  • Rejestr zbiorów - uzyskano zgodność z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z 11 maja 2015 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez administratora bezpieczeństwa informacji rejestru zbiorów danych (Dz. U. z 2015, poz. 719).
  • Wprowadzono walidowany formularz, wspierający poprawne prowadzenie rejestru zbiorów.
  • Zaimplementowano automatyczną historię zmian rejestru zbiorów.
  • Możliwość automatycznego udostępniania rejestru w bibliotece dokumentów na stronie startowej.
Wersja 2.4.1 (03.2015)
  • Rozbudowa możliwości tworzenia wykazu miejsc przetwarzania danych osobowych.
  • Informowanie ABI na adres email o zgłoszeniu nowego wniosku o wydanie upoważnienia.
Wersja 2.4 (10.2014)
  • System został wyposażony w nowy wygląd interfejsu startowego.
  • Rozbudowano możliwości przeglądania upoważnień.
Wersja 2.3 (09.2014)
  • Wprowadzono rejestr szkoleń.
  • Wprowadzono rejestr osób przeszkolonych powiązany z rejestrem szkoleń.
Wersja 2.2 (08.2014)
  • Wprowadzono rejestr sprzeciwów.
  • Wymieniono ikony w menu aplikacji.
Wersja 2.1 (07.2014)
  • Wprowadzono możliwość prowadzenia w systemie rejestru umów powierzenia danych osobowych zintegrowanego z rejestrem zbiorów danych osobowych.
Wersja 2.0 (03.2014)
  • Dokonano integracji rejestru zbiorów oraz rejestru systemów i opracowano mechanizm dynamicznego tworzenia formularza wniosku o wydanie upoważnienia
  • Wprwadzono ułatwienia w definiowaniu zakresu przetwarzania danych we wnioskach o wydanie upoważnienia - definicja zakresu poprzez zaznaczanie checkbox'ami oraz opisami tekstowymi
  • Wprowadzono rejestr podmiotów ubiegających się o wydanie upoważnienia do przetwarzania danych osobowych
Wersja 1.6 (08.2013)
  • Rozbudowano workflow procesu zarządzania upoważnieniami. Dodano możliwość włączenia funkcji informowania na adresy email wnioskodawcę oraz/lub osobę upoważnianą o statusie realizacji wniosków.
  • Dodano funkcję przekazywania przez Administratora Systemu Informatycznego dodatkowych wiadomości związanych z realizacją wniosku.
Wersja 1.5 (07.2013)
  • Rozbudowano workflow w procesie zarządzania upoważnieniami. W wersji 1.5 wprowadzono dodatkowy, drugi stopień weryfikacji wniosków. Oprócz podstawowego zatwierdzania wniosków przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji wniosek może być realizowany również przez Administratora Systemu Informatycznego.
  • Dodano funkcję odnotowywania wydania upoważnienia w formie papierowej użytkownikowi.
  • Wprowadzono funkcję hurtowego dodawania identyfikatorów do rejestru identyfikatorów w systemie ABIWAY (import danych z zewnętrznego pliku).
  • Rozbudowano możliwości rejestru miejsc przetwarzania danych osobowych - dokonano integracji z rejestrem zbiorów danych osobowych.
Wersja 1.4 (08.2012)
  • Wprowadzono funkcjonalność tworzenia zgłoszeń zbiorów do GIODO.
  • Poprawiono bezpieczeństwo transakcji bazodanowych.
  • Wprowadzono mechanizmy licencjonowania oraz zabezpieczenia w tym zakresie.
Wersja 1.3 (06.2011)
  • Wprowadzono funkcjonalność tworzenia rejestru zabezpieczeń.
  • Wprowadzono funkcję hurtowego dodawania użytkowników systemu ABIWAY.
  • Wprowadzono funkcję przyporządkowania rejestru identyfikatorów do rejestru upoważnień w cel odnajdywania identyfikatorów osieroconych.
  • Wprowadzono możliwość sortowania Rejestru upoważnień.
  • Wprowadzono nowe uprawnienia związane z zakresem zarządzania upoważnieniami oraz udostępnieniami danych osobowych.
  • Wprowadzono poprawki w kodzie oprogramowania.
Wersja 1.2 (01.2011)
  • System ABIWAY zintegrowano z usługami katalogowymi (MS Windows Active Directory) w zakresie identyfikacji i uwierzytelniania.
  • Wprowadzono rejestr identyfikatorów w systemie ABIWAY.
  • Wprowadzono możliwość eksportu danych do plików PDF.
  • Wprowadzono poprawki w kodzie oprogramowania.
Wersja 1.1 (02.2010)
  • Wprowadzono możliwość edycji szablonu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych.
  • Wprowadzono funkcję logowania zdarzeń użycia systemu ABIWAY oraz możliwość jego przeglądania.
  • Wprowadzono poprawki w kodzie oprogramowania.
Wersja 1.0 (03.2009)
  • Do Państwa użytku oddano jeden z pierwszych w Polsce systemów wspomagających pracę administratorów bezpieczeństwa informacji wyposażony w podstawowe rejestry wymagane Ustawą o ochronie danych osobowych.
  • System posiada możliwość prowadzenia następujących rejestrów:
    • rejestru zbiorów danych osobowych,
    • rejestru programów i systemów informatycznych przetwarzających dane osobowe zintegrowanym z rejestrem zbiorów,
    • rejestru upoważnień do przetwarzania danych osobowych wraz z możliwością drukowania upoważnień zintegrowanym z rejestrem zbiorów,
    • rejestru wykorzystywanych identyfikatorów w systemach informatycznych,
    • rejestru udostępnień danych osobowych,
    • rejestru odbiorców danych osobowych,
    • rejestru lokalizacji, w których funkcjonuje organizacja,
    • rejestru pomieszczeń, w których przetwarza się dane osobowe,
    • struktury odpowiadającej za administrowanie obszarem ochrony danych osobowych w organizacji o różnej wielkości wraz z przypisaniem szeregu uprawnień w systemie.
Poprzednia strona informacyjna Strona produktowa dla oprogramowania w wersji 1.0 - 1.6: TUTAJ

Skontaktuj się z nami!

Kontakt

Zapoznaj się z systemem testując go samodzielnie lub w asyście konsultanta. Prześlij informacje korzystając z formularza.

Wyślij informacje

Zobacz również ANALYZER Collect & Analysis

ANALYZER

Jeśli szukasz oprogramowania, które pomoże Tobie zarządzać ryzykiem, przeprowadzać identyfikację i klasyfikację aktywów (ISO 27001), przeprowadzać analizy wpływu na biznes (BIA), zbierać dane, oceniać i analizować oraz generować raporty zapoznaj się z ANALYZER Collect & Analysis.

ANALYZER